22.4.06

Αλέα (του Gustav Klimt)



Σήμερα είχα όρεξη να πάω. Δηλαδή, είχα όρεξη να βγω.
Δεν έμεινα στης μαμάς να περάσουμε μαζί την Ανάσταση-με τις πιτζάμες στο κρεβάτι, πήρα τη μαγειρίτσα κι έφυγα. Ούτε στης αδελφής μου-με ένα τσούρμο καλεσμένους και παιδάκια, μαγειρίτσες και φασαρία. Ούτε στο Πάπιγκο με τις (3) φίλες μου, τους άντρες τους, τα παιδιά τους, και τους (3) κουμπάρους τους-επίσης οικογενειακώς…

Μου πρότεινε πολλές φορές να πάω, να με κεράσει ένα καφέ. Και κάθε φορά που τον βλέπω, αυτό λέει. Δεν ήρθες για καφέ.
Σήμερα είχα όρεξη να πάω. Πέρασα από έξω. Κοντοστάθηκα. Γύρισα σπίτι και ντύθηκα καλύτερα. Κοντοστάθηκα στον καθρέφτη.
Ξεντύθηκα, έφαγα την μαγειρίτσα και νάμαι.

* * * * * * *

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και νομίζω πήρες τη σωστή απόφαση! (λίγες ώρες πριν έκανα και εγώ ένα ποστ με κλιμτ! τρελό?!!)

καλό καφέ!

lemon είπε...

Λοιπόν, πολύ θα ήθελα να δω πόσοι ακόμη είναι Online αυτή τη στιγμή!!
(πάλι, εγωιστικότατα, νόμιζα οτι είμαι η μόνη...!)

Ευχαριστώ Lykojohn και roxanne...:)

Ανώνυμος είπε...

ηγώ είμαι. βαρέθηκα να πάω ανάστα... γιου αρ νοτ αλόν λέμον!

Ανώνυμος είπε...

τώρα είδα ότι το πρώτο μου σχόλιο ήταν ακριβώς στις 12! ααα πολλά τερλά σήμερα...

lemon είπε...

χαχαχα, τι ωραία παρέα, σας ευχαριστώ πολύ!!

Ανώνυμος είπε...

παιδιά και εγώ χάρηκα πολύ!!! αλλά πρέπει να κλείσω γιατί πρέπει να φύγω απασχολώ το τηλέφωνο και θα με καρατομήσουν! θα τα ξαναπούμε!!

Ανώνυμος είπε...

τα κατάφερα! μπήκα ξάνα! τελευταίο γεια στην ωραία παρέα και τα θα τα ξαναπούμε! γεια!

αερικο είπε...

Καλημερα κι απο μενα και χρονια μας πολλα! :-)

Butterfly είπε...

Θα το φας το ξύλο μικρή μου, θα το φας.
Στο υπόσχομαι!!!
Φιλιά πολλά χχχχχχ

Περί κουζίνας και όχι μόνο είπε...

Εγώ δεν λέω τίποτε γιατί άμα αρχίσω να λέω θα κατηγορηθεί το βλογ σου γιά πορνοσάιτ.
Γκρρρρρρρρρρρρρ. Ρε παιδιά πως κάνουμε μούτζα ονλάιν ξέρει κανείς;;;;